Call Center Supervisor álláslehetőség Szekszárdon


Szekszárd
2021. 01. 08.


A Photel Group Magyarország leggyorsabban fejlődő, 20 éves múlttal rendelkező ügyfélkapcsolati ügynöksége. Büszkék vagyunk arra, hogy számtalan nagyvállalati partnerünk márkáját építjük, ügyfeleinek segítséget nyújtunk, és ügyfélélményt. De ugyan ilyen büszkék vagyunk arra, hogy munkavállalóinkat megbecsüljük, rugalmas munkavégzést biztosítunk a számukra, és támogató környezetet.

Szekszárdi telephelyünkre keresünk supervisor kollégát, aki egy dinamikus csapat részeként, a fent vázolt büszkeségeinket kell érvényre juttassa, mind a megbízóink ügyfelei felé, mind a saját csapatával szemben! Rátermett, karizmatikus, de rugalmas vezetőt keresünk!

Feladatok

FELADATOK, AMIKBEN SZÁMÍTANÁNK RÁD:

  • Call Centeren belüli csoportmunka koordinálása, a leghatékonyabb szinten történő működtetése
  • Ügyintéző munkatársak szakmai fejlesztése, fejlődési lehetőségek kiépítése, motiválás
  • Új munkatárs kiválasztásában és integrálásában való közreműködés
  • Teljesítményértékelés, mentorok és QC kijelölése
  • A Call Centerben dolgozókhoz tartozó adminisztrációs folyamatokban való részvétel (munkaórák rögzítése, szabadságok koordinálása, betegségek nyomonkövetése, beosztás készítés)
  • Kapcsolattartás a call center managementtel, társosztályokkal
  • Napi, heti, havi riportok készítése, megbeszéléseken való részvétel
  • Fogyasztói vagy ügyfél visszajelzés alapján folyamatoptimalizálási javaslattétel a felettes és a projekt managerek felé
  • Projekt indítás tervezése, futó kampányok felügyelete

Elvárások

RÁD VÁRUNK AMENNYIBEN:

  • Középfokú végzettséggel minimum rendelkezel
  • Rejlik benned vezetői készség, szívesen irányítod több ember munkáját
  • Felelősségteljesen végzed munkádat, szereted a kihívásokat
  • MS Office programokat magas szinten ismered és használod
  • Kiemelkedő kommunikációs és szervezői készség jellemez
  • Fontos számodra, hogy támogató kollégákkal dolgozhass együtt, családias környezetben, egy folyamatosan fejlődő cégnél

Előnyök

ÁLLÁS BETÖLTÉSÉHEZ ELŐNYT JELENT:

  • Értékesítésben és/vagy ügyfélszolgálaton szerzett tapasztalat
  • Vezetői tapasztalat
  • Diploma megléte
  • Idegen nyelv ismerete

Amit kínálunk

AMIT KÍNÁLUNK CSERÉBE:

  • Alapbér + jutalék + cafeteriát
  • Folyamatos szakmai képzések, tréningek biztosítását
  • Támogató vezetőket
  • Rendszeres gyümölcsnapot
  • Heti rendszerességgel jógaóra, sportnap (COVID után)

Információk az állásról


Foglalkoztatás jellege

  • Teljes munkaidő 8 óra

Elvárt végzettség

  • Gimnázium
  • Szakközépiskola
  • Főiskola
  • Egyetem

Munkarend

  • Általános

Beosztás

  • Közép vezető

Önéletrajz elküldése kötelező!