Ügyvezetői asszisztens munkatársat keresünk Szekszárdon

H-HOLD Kft.
Szekszárd
2022. 01. 19.


Építőipari generálkivitelezéssel fogalkozó cégünk munkatársat keres a vezetői feladatok irodai támogatására. 

Feladatok

  • Az ügyvezető személyi asszisztenciája, sztenderd és ad hoc jellegű feladatok intézése, gyorsan, pontosan, ennek keretében a kimenő és bejövő számlák feldolgozása, nyilvántartása, banki felületek, házipénztár kezelése, alvállalkozói szerződések, teljesítés igazolások előkészítése, adminisztrálása.

Elvárások

  • Szigorú szabályok és határidők betartása mellett is képes munkáját pontosan és gondosan ellátni, jó stressztűrő képessége van, agilis személyiség, aki felelősséggel végzi teendőit. 
  • Minimum középfokú végzettség (pénzügy-számvitel előny), a munkakörhöz megfelelő számítógépes tudás (Word, Excel, Outlook), önálló munkavégzés.

Előnyök

  • Hasonló munkaterületen szerzett gyakorlat,
  • pénzügyi számviteli ügyintézői végzettség, 
  • B kategóriás jogosítvány.

Amit kínálunk

  • Versenyképes bérezés,
  • hosszú távú, biztos, stabil háttér.

Információk az állásról


Foglalkoztatás jellege

  • Részmunkaidő 4 óra

Elvárt tapasztalat

  • 2-4 év szakmai tapasztalat

Elvárt végzettség

  • Gimnázium
  • Szakközépiskola

Szükséges nyelvtudás

  • Nem szükséges nyelvtudás

Munkarend

  • Általános

Beosztás

  • Beosztott

Önéletrajz elküldése kötelező!