Adminisztrátor állás Szekszárdon, minimum érettségi bizonyítvánnyal rendelkezőknek
Kapos - Faktor Nonprofit Kft.
Szekszárd
2023. 10. 13.
Újonnan alakult dinamikusan fejlődő cégünkbe szükségünk van egy adminisztrátorra, aki a mindennapi adatok begyűjtésével, rendszerezésével, iktatásával segítené cégünk működését.
Feladatok
- biztosítások dokumentációjának és pénzügyi bizonylatainak rendezése
- havi, negyedéves, éves adatszolgáltatás, jelentések elkészítésében közreműködés
- pénzügyi és számviteli egyéb nyilvántartások készítésében és vezetésében közreműködésd
- iratok, számlák rendszerezése
- egyéb pénzügyi és adminisztrációs feladatok ellátása
- könyvelővel kapcsolattartás, adatszolgáltatás
Elvárások
- minimum érettségi bizonyítvány
Előnyök
- bérszámfejtői tapasztalat
- monotonítás és nagy teherbírás (magas ügyszám)
- "B" kategóriás jogosítvány
Amit kínálunk
- Kultúrált, kényelmes munkakörnyezet
- dinamikus csapat
- versenyképes bérezés
Az alábbi hirdetés már lejárt, ezért nincs lehetőség a jelentkezésre!
Információk az állásról
Foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő 8 óra
Elvárt tapasztalat
- Nem igényel tapasztalatot
Elvárt végzettség
- Gimnázium
- Szakközépiskola
Szükséges nyelvtudás
- Nem szükséges nyelvtudás
Munkarend
- Általános
Beosztás
- Beosztott
Önéletrajz elküldése kötelező!
Hasonló hirdetések
-
Kereskedelmi és marketing feladatokra keresünk irodai munkatársat Szekszárdon
ESZTERBAUER Kft.Szekszárd -
Irodai adminisztrátor munkakörbe munkatársat keresünk Szekszárdon
KT-Dinamic Nonprofit Kft.Szekszárd