Adminisztráció, irodai munka

Szekszárdon irodai asszisztens pozícióban munkalehetőség

Az álláshirdetés több mint 40 napja lett feladva.
Munkavégzés helye: Szekszárd
2017. 10. 13. 13:43
Jelentkezem

Kevesebb trendibb munkahely van Szekszárdon, mint A Kávé Háza! Büszkék vagyunk, hogy mi építhetjük a
csapatukat, ahová azonnali kezdéssel

IRODAI ASSZISZTENS

kollégát keresünk

Ezek a feladatok várnak Rád az új munkakörödben:

  • Fuvarszervezés, EKÁER folyamatok kezelése
  • Beérkező vevői megrendelések rögzítése
  • Futárokkal, csomagküldéssel kapcsolatos ügyintézés
  • Személyes vásárlók fogadása, magas szintű kiszolgálása
  • Munkaügyi feladatok (jelenléti ív, szabadságok kezelése) ellátása a teljes állományra
  • Különböző külső és belső elvárásoknak megfelelő nyilvántartások vezetése
  • Havi és negyedéves statisztikák, kimutatások készítése a tulajdonosok és hatóságok felé
  • Készpénzkezelés, házipénztár naprakész vezetése, pontos dokumentálása
  • Könyvelő partnercéggel egyeztetés, folyamatos kapcsolattartás
  • Kimenő és bejövő számlák kezelés, bevételi pénztár bizonylatok dokumentálása
  • Vállalatirányítási rendszer megfelelő kezelése

Téged keresünk, ha az alábbi elvárásoknak megfelelsz:

  • Egyszerűen szeretsz, tudsz, akarsz dolgozni, jó csapathoz tartozni
  • Irodai adminisztratív területen tapasztalattal rendelkezel
  • Kommunikációképes angol tudásod van
  • EKÁER rendszer ismerete előnyt jelent
  • Rugalmas vagy és nyitott az új ismeretekre, új kihívásokra

Jelentkezésedet fényképes önéletrajzzal és bérigény megjelöléssel a job@salio.hu email címre várjuk!

Kérdések
esetén készséggel segítünk.

Jelentkezem
Az Ön neve:
Az Ön e-mail címe:
Üzenet, pályázat szövege:
Önéletrajz feltöltése:
Fájl törlése
Engedélyezett formátum: doc, docx, pdf
Maximális fájl méret: 5 MB
További dokumentumok:
További dokumentum feltöltése
Anti-Spam:
Az Adatkezelési tájékoztatót megismerte, elfogadta, és kifejezetten hozzájárul az álláshirdetés kapcsán az adatai kezeléséhez a tájékoztatóban foglaltak szerint.